Attila atya gondolatai

Nem szeretem az állóvizet, mindig keresek magamnak kalandot. Nyáron Németorszagban helyettesítettem és sok erdekes dolog törtent velem. Az évközi mókuskerék nem ennyire érdekes, de azért előfordul ilyenkor is kaland. A világról is van véleményem. Akit erdekel, mi, itt elolvashatja.

HTML

Friss topikok

Linkblog

2009.08.20. 00:09 Mikrobi

Regensburgi kirandulas

Ma elmentem Regensburgba. A kocsit letettem egy bevasarloközpont parkolojaban, nem tul messze a belvarostol, aztan nyakamba vettem a varost. Talalkoztam egy baratommal, aki felhatalmazott, hogy teljes nevvel irjam meg rola, es a talalkozasunkrol, amit akarok. Nem tudja, mire vallalkozott, de lelke rajta:-)

Szoval dr. Pakozdi Istvannal talalkoztunk halalpontosan 11 orakor a dom oldalbejaratanal, mert nem szereti a pontatlansagot. Elmentünk a Steinererbrückere, aztan ittunk egy Ramazottit, majd a torony alatti vendeglöben megebedeltünk. Ahogy szokta, ö ajanlott etelt, egy nem tul dragat, de ö fizette. Utana elmentünk kavezni, mondtam, hogy most en fizetek. Azonnal elfogadta es a neveteseböl itelve igencsak varta is a felajanlast:-) Ebed elött, közben, utan alaposan kitargyaltuk a magyar egyhaz ügyeit, sajnos, nem sok jot talaltunk benne. De megallapitottuk, hogy ha mindenki hülye is, mi ketten egeszen biztosan tökeletesek vagyunk. Ja, meg egy tökeletes ember van, közös baratunk, a fönököm. Ebben is egyetertettünk. Kicsit meg beszelgettünk arrol, hogy melyikünk mennyit keres ezzel a helyettesitessel, rabeszelt, hogy az egyhazmegyei muzeumban mondjam be, hogy pap vagyok, akkor ingyen bemehetek, aztan elbucsuztunk.

Tenyleg megneztem a St. Ulrich muzeumot (ingyen), megpedig elöször. Valahogy nem vettem eszre eddig, pedig ott van a dom szomszedsagaban. Megneztem a domot is, az kihagyhatatlan, aztan elzarandokoltam az Emmeram-templomba, itt nyugszik a nemetek ket nagy apostola, Szt. Emmeram es Wolfgang. Utana mas uton akartam visszamenni a bevasarloközpontba, termeszetesen eltevedtem. Atsetaltam egy hidon, aztan meglattam egy masikat, azon is. Csakhogy az egy szigetre vitt. Mire ezt eszrevettem, mar a vegenel voltam. Skera vissza. Hat, izgultam, hogy visszaerek-e a misere:-) De sikerült. Szep nap volt. Jol le is sült az arcom.

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://attilaatya.blog.hu/api/trackback/id/tr81324588

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása