Attila atya gondolatai

Nem szeretem az állóvizet, mindig keresek magamnak kalandot. Nyáron Németorszagban helyettesítettem és sok erdekes dolog törtent velem. Az évközi mókuskerék nem ennyire érdekes, de azért előfordul ilyenkor is kaland. A világról is van véleményem. Akit erdekel, mi, itt elolvashatja.

HTML

Friss topikok

Linkblog

2009.08.14. 23:09 Mikrobi

Buli a nyugdijasklubbal

Tegnapelött felbe kellett hagynom a vacsorat, mert bemutattak a nyugdijasklub szomszed helyisegben traccsolo vezetösegevel. Meghivtak masnapra a havi rendes összejövetelükre. Kb. 60-an voltak, a teljes klub letszama 80-90. Nalunk meg vagy 10:-( Ettünk Zwetschgenkuchent, ittunk kavet (en espressot), es megünnepeltünk egy 100 eves bacsit. Kerdeztem az asztaltarsaimat, hogy melyikük az, a masik asztalhoz mutogattak. Elöször nem akartam eszrevenni, de addig mutogattak, amig kenytelen voltam elfogadni, hogy az alig 70-nek kinezö bacsi az! Kicsit nehezen allt fel es ült le, meg nagyot hallott, de mas baja nincs, szellemileg is teljesen ep, a mai napig vezet autot, söt, most vett uj kocsit! Söt, meg tancolt is a nyugdijasklub vezetöjevel!

Volt egy csomo köszöntes, enekeltek neki, kapott egy viragot szines pirulakkal, hozza egy verset, hogy melyiket milyen nyavajara kell szednie, jokat röhögtünk. En is vettem a batorsagot es mondtam egy köszöntöt. Elmondtam, hogy egyszer mar felköszöntöttem egy 100 eves nenit, az az ünnepsegen majdnem megfulladt egy, a tortaba keveredett müanyag tavtartotol. Azt kivantam neki, hogy ez ne törtenjen meg vele ezen a szep napon. Meg persze ertelmes dolgokat is kivantam neki. Lefenykepeztettem magam vele, mert azert ez nem mindennapi:-)

Ma nagy izgalmakban volt reszem. Egyreszt a korrektornak küldött predikaciok nem erkeztek vissza de.-ig, mert a kliense a spam folderbe küldte. Ezert felhivtam, aztan csak meglett idöre. Este ui. itt mar Nagyboldogasszony volt, gyogyfüszentelessel. Na, itt volt a következö izgalom. A sekrestyes elöször közölte, hogy nincs meg a lekcionarium. Mondom, ne vicceljen, es kihuztam a fiokot, ott volt. Aztan amikor kerdeztem, hogy hogy lesz a gyogyfüszenteles, mondta, hogy szentelökönyv sincs, a bananfalo bezarta a plebaniara. Mondom, akkor nem lesz gyogyfüszenteles. Ez kb. ugy hangozhatott a szamara, mint hogy megnösülök, mert nagyon elkezdett izzadni. Hamar rajött, honnan lehetne szerezni egy masikat, es csodak csodaja, a felajanlasra lett is. Az egyhaztanacs elnöke felhivta a masik templom sekrestyeset es elhozta a mise alatt a masik templom szentelökönyvet. Persze, ettöl meg nem ment minden siman, mert az aldozas utani szent csendben (ami alatt ök enekeltek), en a könyvet tanulmanyoztam, hogy na hogy is lesz. Sejtettem, hogy a Magnificatot, amivel kezdödne, a kantor nem fogja kiserni. Ugy is lett. Tehat kis varakozas utan azt felolvastam, az elelmesebbek közben kikerestek a Gotteslobbol es velem együtt mondtak. Aztan jött a könyörges, majd a szentelt viz-hintes, de csak akkor lattam meg a gyogyfücsokrokat, amikor mar a kezemben volt a WC-kefe. Ezutan mar siman ment a bevonulas.

Vasarnap meg a sörsatorban fogok misezni, mint megtudtam, mert komlofesztival lesz, ez is izgalmas lesz.

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://attilaatya.blog.hu/api/trackback/id/tr581310301

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása