Attila atya gondolatai

Nem szeretem az állóvizet, mindig keresek magamnak kalandot. Nyáron Németorszagban helyettesítettem és sok erdekes dolog törtent velem. Az évközi mókuskerék nem ennyire érdekes, de azért előfordul ilyenkor is kaland. A világról is van véleményem. Akit erdekel, mi, itt elolvashatja.

HTML

Friss topikok

Linkblog

2009.06.26. 19:15 Mikrobi

Meghalt Michael Jackson

Ezzel a bulvárhírrel van tele a sajtó. De nekem van személyes élményem is őkelmével, ezzel szeretnék rá emlékezni.

Középiskolás voltam, a Dózsa György útra jártam iskolába. Hazafelé menet a Felvonulási téren nagy csődületet láttam: állványok, kamerák, lámpák, szélgép, rengeteg ember. Hoppá, mondom, filmforgatás! Gyorsan leszálltam a buszról és odamentem. Volt egy kordon kihúzva, de nem őrizte senki, hát átléptem. Pár méterre volt még egy kordon, azt is átléptem. Aztán még egyet. A negyedik kordonnál álldogált néhány ember, nem mentek be. Megálltam én is, néztem a berendezéseket, a nyüzsgést. Egyszer csak egy lakókocsiból kilépett egy nő, állig fekete bőrszerkóban, napszemüvegben, az arcát egy cowboy kendő takarta el. Önkéntelenül is kiszakadt belőlem: "Ez tisztára úgy néz ki, mint a Michael Jackson!" A mellettem állók mérhetetlen megvetéssel fordultak felém és az egyik lesújtó hangemben így szólt: "Te hülye, ez a Michael Jackson!" Jobbnak láttam nem szólni többet. Néhányszor felvették, ahogy a szélgéppel szemetet fújtak Jacko szemébe, miközben ő integetve elsasszézott macskalépteivel a kamera előtt, aztán meguntam és hazajöttem.

Este csöndben burkoltam a vacsorát, közben a húgom (aki nagy buzgó jacksonista vallású) lélekszakadva meséli az élményeit anyukámnak, miszerint a kinn volt a repülőtéren és egyszer egy tizedmásodpercre látta 200 méterről őszentségét, azonmód el is lőtt rá egy tekercs filmet és nagyon reméli, hogy legalább egy képen ki fog villanni a Jackson a csápok és fényképező gépek takarásából. Ekkor csöndesen megjegyeztem: "Én láttam a Felvonulási téren, ahogy vagy félórán át előttem csámborgott 5 méterre".

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://attilaatya.blog.hu/api/trackback/id/tr201210686

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása